마감 25일 전

[미국인턴] 농심 미국현지법인 - HR 인사관리 인턴/신입 채용
[미국인턴] 농심 미국현지법인 - HR 인사관리 인턴/신입 채용
기업형태
대기업
접수기간
2024년 09월 19일(목) ~ 2024년 12월 19일(목)
모집직무
채용인원
0명
회사위치
근무지역
지원방식

상세내용

[미국인턴] 농심 미국현지법인 - HR 인턴/신입 채용

접수 기간 2024-09-19 ~ 채용 시 마감

모집부문 및 상세내용
모집 부문상세내용
HR
(0명)
■ 미국현지법인명 : Nongshim America, Inc
농심아메리카는 1994년 글로벌 확장의 일환으로 설립되었습니다. 현재 채용 중인 곳은 농심아메리카 본사(랜초쿠카몽카 팩토리)입니다.

※ 한국본사와 무관한 채용이며, 미국현지법인에서 직접 채용 조건입니다.

■ 모집분야 HR Coordinator

■ 업무내용 - Knowledge of Employment Laws, Labor Laws, Regulatory Compliance - Assists employees by calculating pay; distributing checks; maintaining records. - Maintains human resources records by recording new hires, transfers, terminations, changes in job classifications, merit increases, tracking vacation, sick, and personal time. - Orients new employees by providing orientation information packets; reviewing company policies gathering withholding and other payroll information; explaining and obtaining signatures for benefit programs. - Documents human resources actions by completing forms, reports, logs, and records. - Records new or changed pay rates in payroll files. - Ensure timecards are complete and signed off by employees and supervisors; Assist In answering payroll questions and providing support to associates by resolving individual payroll issues, conveying information, etc - Provide wage statements, as necessary. - Maintain benefit information, files, and records to provide an up-to-date reference - Manage benefit plans - Performs other related duties and special projects as assigned


채용지역

- 미국, 캘리포니아주, Rancho Cucamonga


우대조건

- Bachelor’s Degree or Equivalent Experience preferred - 1+ years’ experience in the HR Field Preferred - Effective information sharing and abilities to work with other departments - Work with a wide variety of people and quickly establish a rapport - Multiple priority management abilities - Proficiency in Microsoft Office Suite (Outlook, Word, Excel) - Authorized to work lawfully in the United States - Bilingual (Fluency in English is required; proficiency in Korean is a plus)



■ 근로조건

  1. 연봉 약 5,000만원 내외 ($18/hrs, 환율에 따라 상이할 수 있음)
  2. [미국 대학 졸업예정자 또는 시민권자/영주권자] 연봉 약 6,600만원~7,300만원 내외 ($50,000~$55,000/year, 환율에 따라 상이할 수 있음)

         ※  Negotiable depending on experience, excluding bonus, OT, and other earnings

  1. 월~금 09:00~18:00 근무 
  2. 중식 회사 제공 
  3. 100% coverage for Medical, Dental, Vision, and Life Insurance (Fully paid by company) - 미국대학 또는 시민권자/영주권자에 한해 지원
  4. 401K Matching up to 4 %
  5. Cellphone Allowances
  6. Employee Discounts
  7. Paid Vacation, Paid Sick Days, 10 Paid Holidays, Paid Bereavement Leave
  8. Employee development program
  9. On-Job Training Program
  10. Career-Path
  11. Various Team building programs
  12. Health Wellness
  13. Discretionary Bonus (twice a year)
  14. 해외정착지원금 500만원 수령 가능 (한국산업인력공단 지원)



진행절차

1. 지원/접수 
2. 채용대행 에이전시(ICN Group) 통해 서류 검토, J-1 Visa 발급요건 부합여부 확인
3. 기업 인터뷰 (화상 Zoom으로 통해 진행)
4. 합격자, 미국 스폰서기관 인터뷰 (회사-지원자 간의 보증을 해주는 미국 국무성 지정 기관)
5. 주한미국대사관 인터뷰
6. 출국/출근 



접수문의

아이씨엔그룹(주)는 미국인턴 전문 에이전시입니다.

※ 파견직이 아닌 해당기업 미국현지법인 직접고용으로 근무하게 됩니다.

※ J-1비자로 입사하며 비자발급비용 개인부담입니다.

☎  지원문의 : (유선) 02-3445-4278  (메일) icngroup@icncareer.com
                        (카카오톡) 
http://pf.kakao.com/_RBmwj/chat

✏ (신청서 제출 : https://forms.gle/TVkc8knomHkrfrXq9)



자격요건

학력

대학졸업(4년) 이상(졸업예정자 가능)

근무조건
  • 급여

    면접 후 급여 결정, 회사 내규에 따름

  • 근무시간

    주 5일(월~금) 08:30 ~ 17:30

  • 근무지역

    해외

지원 기간 및 방법
  • 접수기간

    2024-09-19 ~ 채용 시 마감

  • 접수방법

    홈페이지 지원

문의
  • 전화번호

    0234454278

  • 이메일

    icngroup@icncareer.com

유의사항
  • 허위 사실이 발견될 경우 채용이 취소될 수 있습니다.



자세한 내용은 반드시 해당 홈페이지 또는 직접 문의를 통해 안내 받으세요.

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