마감 29일 전

[미국인턴/일리노이] 패션유통기업 Palm USA | Retail Operation 부문채용
[미국인턴/일리노이] 패션유통기업 Palm USA | Retail Operation 부문채용
기업형태
중견기업
접수기간
2024년 10월 23일(수) ~ 2025년 01월 22일(수)
모집직무
채용인원
0명
회사위치
근무지역
지원방식

상세내용

 

PALM USA INC

Address : 5050 W Lawrence Ave Chicago IL 60630

Website : http://palmusa.com/

Palm USA founded in 1982 in Chicago, Illinois with the mission to provide premium quality sportswear with dedicated customer service.We are a fashion retailer serving the Chicagoland area, focused on providing quality products and services to our customers. Brands include Nike, Jordan, adidas, Timberland, and more.

1982년 일리노이주 시카고에서 프리미엄 고품질 스포츠웨어와 전용 고객 서비스를 제공한다는 사명을 가지고 설립된 Palm USA는 시카고 지역에 서비스를 제공하는 패션 소매업체로, 고객에게 고품질 제품과 서비스를 제공하는 데 주력하고 있습니다. 나이키, 조던, 아디다스, 팀버랜드 등의 브랜드가 있습니다.

  

모집안내

◾ 채용부문 : Retail Operations Intern 

◾ 근무기간 : 12개월 

◾ 근무시간 : Typical hours are 10-7, 9-6 or 10-8 depending on the day / business need. 

◾ 주급: $16.2 / an hour

◾ 연 환산급여 : 약 $33,696 / a year (주 40시간 52주 근무 기준 이며, 주말 및 공휴일 over time 근무에 따라 변동 가능 )

◾ 급여 외 보상 : 

  • Paid Leave - Accrue 1 hour of leave for every 35 hours worked (up to 40 hours after 30 days)
  • Paid Sick Leave - Accrue 1 hour of sick leave for every 35 hours worked (up to 40 hours after 30 days)
  • Housing - Optional company housing is available in Chicago's Wicker Park neighborhood (rates depend on room size and occupancy). However, interns are responsible for ensuring they arrive at work on time, so finding separate accommodations closer to the workplace may be more convenient.
  • Transportation - Interns are encouraged to have their own transportation, but a CTA card (public transport) will be provided for the first month
  • SIM Card - A Mint Mobile SIM card will be provided for the first month


Job Description

  • Retail Operations Department overseas multiple aspects of the job including store oversight, logistics, marketing, quality control. Interns will participate in the following responsibilities and duties including but not limited to:
    • Assess, assist, and evaluate stores and help increase their performance.
    • Provide the company with reports on store needs and performance.
    • Communicating management directives to store teams
    • Seek to gain comprehensive understanding of store operations
    • Interact with vendors, managers, staff, and customers
    • Learn trends and target audience to drive sales
    • Learn how to ensure operations are at their optimal level
    • Use tools such as computer, internet based programs, Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), phone
    • Attend in-person meetings as needed
  • We are looking for interns for our main office who will travel to different locations, and interns who will work in our Wheeling warehouse.


전형절차

◾ 문의 신청서 제출(구글폼)

◾ 비자발급 가능 여부 검토 후 개별 전형/기업 안내 실시

◾ 전달받은 이력서 작성 후 회신(첨삭진행)

◾ 기업 서류/ 화상 면접전형 진행

◾ 합격자, 미국 스폰서기관 인터뷰 (회사-지원자 간의 보증을 해주는 미국 국무성 지정 기관, 별도 안내예정)

◾ 주한미국대사관 인터뷰 (별도 안내예정)

◾ 출국/출근


접수기간

채용 시 마감

㈜커리어랩스는 지원자에게 알선비나 기업 매칭에 따른 비용을 받지 않습니다.

⋇ 파견직이 아닌 「합격기업 소속」으로 근무하게 됩니다. 

⋇ 비자 발급비용은 본인 부담입니다.

 

☎ 지원문의: Tel. 031-8027-9060 / Email : hr@careerlabs.co.kr

✏ 신청서 제출:  https://forms.gle/JDniMmJnRN39ESU56


자세한 내용은 반드시 해당 홈페이지 또는 직접 문의를 통해 안내 받으세요.

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