마감 29일 전

[미국인턴/캘리포니아] Hanjin Intermodal America | Government Sales and Services Team 채용
[미국인턴/캘리포니아] Hanjin Intermodal America | Government Sales and Services Team 채용
기업형태
대기업
접수기간
2024년 09월 24일(화) ~ 2024년 12월 24일(화)
모집직무
경영/사무
무역/유통
기획/전략/경영
사무/총무/법무
인사/노무/교육
경리/회계/결산
재무/세무/IR
사무보조/문서작성
무역영업/해외영업
무역사무/수출입
구매/자재/재고
상품기획/MD
배송/택배/운전
화물/중장비
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채용인원
0명
채용형태
인턴
근무지역
해외
홈페이지

상세내용

 

HANJIN INTERMODAL AMERICA

Address:  15913 S. Main St. Gardena, CA

Website : https://hanjinusa.com

“ Since 1992, Hanjin Intermodal America Inc, offers a full range of logistics solutions inland cargo transportation by truck and railway, port stevedoring, coastal shipping, parcel delivery, warehousing, fulfillment,3pl, moving, packing, international freight forwarding, express business, and government contract. ”  

모집안내

◾ 채용부문 : Government Sales & Services team

◾ 근무시간 : 09:00A.M ~ 18:00P.M (1hr lunch)

◾ 급여 : $17.5 / an hour

◾ 연 환산급여 : 약 $36,400 / a year (주 40시간 52주 근무 기준 이며, 주말 및 공휴일 over time 근무에 따라 변동 가능)

◾ 자격조건 : 영어 능통자 우대


Job Description
Essential Duties and Responsibilities
•Arrange Domestic / International work orders
• Manage work order and follow-up with both Domestic / International agents
• Review/audit vendor invoices and update accordingly
• Submit payment request for payment to the vendor in a timely manner
• Responsible for daily logistics operation to handle Department of Defense shipments
• Provide customer service to clients via telephone and email
• Track, trace, and update shipment data through tracing system
• Manage account payable by registering invoice, submit payment request, and track payment status
• Handle and resolve various complaint and claim from the customers
• Other tasks assigned by upper management

Requirements
• Fluent in Korean and English Language
• Ability to work diligently, independently and work well with others
• Ability to keep a level head and outstanding problem-solving
• Ability to organize and handle multiple tasks responsibly
• Ability to be detail-oriented


전형절차

◾ 문의 신청서 제출(구글폼)

◾ 비자발급 가능 여부 검토 후 개별 전형/기업 안내 실시

◾ 전달받은 이력서 작성 후 회신(첨삭진행)

◾ 기업 서류/ 화상 면접전형 진행

◾ 합격자, 미국 스폰서기관 인터뷰 (회사-지원자 간의 보증을 해주는 미국 국무성 지정 기관, 별도 안내예정)

◾ 주한미국대사관 인터뷰 (별도 안내예정)

◾ 출국/출근


접수기간

채용 시 마감

㈜커리어랩스는 지원자에게 알선비나 기업 매칭에 따른 비용을 받지 않습니다.

⋇ 파견직이 아닌 「합격기업 소속」으로 근무하게 됩니다. 

⋇ 비자 발급비용은 본인 부담입니다.

 

☎ 지원문의: Tel. 031-8027-9060 / Email : hr@careerlabs.co.kr

✏  신청서 제출:  https://forms.gle/JDniMmJnRN39ESU56

자세한 내용은 반드시 해당 홈페이지 또는 직접 문의를 통해 안내 받으세요.

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