회계사무원 (0명) | ■ 미국현지법인명 : Nongshim America, Inc 농심아메리카는 1994년 글로벌 확장의 일환으로 설립되었습니다. 현재 채용 중인 곳은 농심아메리카 본사(랜초쿠카몽카 팩토리)입니다.
※ 한국본사와 무관한 채용이며, 미국현지법인에서 직접 채용 조건입니다.
■ 모집분야
HR Coordinator
■ 업무내용
- Working with other members of the accounting department to compile, analyze, and report accounting data
- Account Receivables / Account Payables
- Monthly Closing
- Preparing weekly, monthly, and yearly financial reports
- Using bookkeeping software, SAP, and entering information into company files or databases, ensuring that all financial records are complete and accurate
- Ensuring that company bills are paid
- Implementing and enforcing financial and inventory controls
- Staying current on company, local, state, and federal financial regulations, and policies
- Other duties as assigned
채용지역 - 미국, 캘리포니아주, Rancho Cucamonga
■ 자격요건 - - Bachelor’s Degree in Accounting, Finance, or Business; or Equivalent Experience Preferred
- - Excellent communication skills
- - Proficiency with computers including Microsoft Office, Word, Excel, Access, PowerPoint required
- - Authorized to work lawfully in the United States
- - 0~3 years’ experience in the Accounting field preferred
- - Bilingual (Fluency in English is required; proficiency in Korean is a plus)
■ 근로조건 - 연봉 약 5,000만원 내외 ($18/hrs, 환율에 따라 상이할 수 있음)
- [미국 대학 졸업예정자 또는 시민권자/영주권자] 연봉 약 6,600만원~7,300만원 내외 ($50,000~$55,000/year, 환율에 따라 상이할 수 있음)
※ Negotiable depending on experience, excluding bonus, OT, and other earnings
- 월~금 09:00~18:00 근무
- 중식 회사 제공
- 100% coverage for Medical, Dental, Vision, and Life Insurance (Fully paid by company) - 미국대학 또는 시민권자/영주권자에 한해 지원
- 401K Matching up to 4 %
- Cellphone Allowances
- Employee Discounts
- Paid Vacation, Paid Sick Days, 10 Paid Holidays, Paid Bereavement Leave
- Employee development program
- On-Job Training Program
- Career-Path
- Various Team building programs
- Health Wellness
- Discretionary Bonus (twice a year)
- 해외정착지원금 500만원 수령 가능 (한국산업인력공단 지원)
진행절차 1. 지원/접수 2. 채용대행 에이전시(ICN Group) 통해 서류 검토, J-1 Visa 발급요건 부합여부 확인 3. 기업 인터뷰 (화상 Zoom으로 통해 진행) 4. 합격자, 미국 스폰서기관 인터뷰 (회사-지원자 간의 보증을 해주는 미국 국무성 지정 기관) 5. 주한미국대사관 인터뷰 6. 출국/출근
접수문의 아이씨엔그룹(주)는 미국인턴 전문 에이전시입니다. ※ 파견직이 아닌 해당기업 미국현지법인 직접고용으로 근무하게 됩니다. ※ J-1비자로 입사하며 비자발급비용 개인부담입니다. ☎ 지원문의 : (유선) 02-3445-4278 (메일) icngroup@icncareer.com (카카오톡) http://pf.kakao.com/_RBmwj/chat ✏ (신청서 제출 : https://forms.gle/TVkc8knomHkrfrXq9)
|