마감 59일 전

[미국인턴/앨라배마][숙소제공기업] Chowel Weldparts 구매부문 채용
[미국인턴/앨라배마][숙소제공기업] Chowel Weldparts 구매부문 채용
기업형태
중견기업
접수기간
2024년 11월 27일(수) ~ 2025년 02월 26일(수)
모집직무
경영/사무
기획/전략/경영
사무/총무/법무
인사/노무/교육
경리/회계/결산
재무/세무/IR
사무보조/문서작성
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채용인원
0명
채용형태
인턴
근무지역
해외
홈페이지

상세내용

 

Chowel Weldparts Inc.

Website:  https://www.chowel-usa.com

Address : 6050 Perimeter Pkwy. Montgomery, AL 36116

“ Chowel Weldparts, Inc. manufactures welders. The Company offers press and portable welders, welding guns, feeders, and transformers. Chowel Weldparts serves customers worldwide. ” 

“ 한국 조웰이 본사이며 미국 알라바마에 위치해 있으며, 현대 자동차, 기아자동차 및 협력업체에 자동차 부품, 용접기, 용접 소모품 등을 납품합니다.”
 

모집안내

* 미국 트레이닝 전 한국 본사에서 교육이 진행될 수 있습니다 : 졸업생 - 본사교육 진행 후 입국(유급) / 학생 - 본사교육 없이 입국

◾ 채용부문 :  Purchasing & Business Support 

◾ 근무기간 : 12개월 이상

◾ 근무시간: 08:30AM - 17:30PM 

◾ 급여 : $20/an hour 

◾ 연 환산급여 : 약 $41,600 / a year (주 40시간 52주 근무 기준 이며, 주말 및 공휴일 over time 근무에 따라 변동 가능) 

◾ 급여 외 보상 : 숙소 및 출퇴근 차량 제공

◾ 자격조건 : 관련 전공자 우대, Proficient in MS Office (Word, Excel, Outlook, etc.)


Job Description

• Verifies purchase requisitions by comparing items requested to the master list and recommends alternatives.

• Provides purchasing planning and control information by collecting, analyzing, and summarizing data and trends.

• Forwards available inventory items by verifying stock and delivering schedules.

• Prepares purchase orders by verifying specifications and price, while obtaining recommendations from suppliers.

• Secures approval from requisitioning department.

• Manages purchases by forwarding orders to suppliers and monitoring and expediting orders.

• Verifies receipt of items by comparing items received to items ordered; resolves shipment errors with suppliers.

• Authorizes payment for purchases by forwarding receiving documentation.

• Keeps information accessible by sorting and filing documents.

• Provide Business Support when necessary

• Accomplishes purchasing and organization mission by completing related results as needed.

Qualifications

• Great organizational skills
• Excellent negotiator
• Excellent communication skills
• Great time management
• Proficient in computer word processing and Microsoft Office applications


전형절차

◾ 문의 신청서 제출(구글폼)

◾ 비자발급 가능 여부 검토 후 개별 전형/기업 안내 실시

◾ 전달받은 이력서 작성 후 회신(첨삭진행)

◾ 기업 서류/ 화상 면접전형 진행

◾ 합격자, 미국 스폰서기관 인터뷰 (회사-지원자 간의 보증을 해주는 미국 국무성 지정 기관, 별도 안내예정)

◾ 주한미국대사관 인터뷰 (별도 안내예정)

◾ 출국/출근


접수기간

채용 시 마감

㈜커리어랩스는 지원자에게 알선비나 기업 매칭에 따른 비용을 받지 않습니다.

⋇ 파견직이 아닌 「합격기업 소속」으로 근무하게 됩니다. 

⋇ 비자 발급비용은 본인 부담입니다.

 

📞 지원문의: Tel. 031-8027-9060 / Email : hr@careerlabs.co.kr

📝 신청서 제출: https://forms.gle/sG6oumUCg1HbMQy87

자세한 내용은 반드시 해당 홈페이지 또는 직접 문의를 통해 안내 받으세요.

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