마감 13일 전
[미국인턴] 한화그룹 계열사, 글로벌 영상 보안 솔루션 기업 - 총무/시설관리 인턴 채용접수 기간 2024-07-05 ~ 채용 시 마감
모집 부문 | 상세내용 |
---|---|
총무/시설관리 (0명) | 담당업무 한화그룹 계열사 중 하나로 세계 최고 수준의 영상 기술을 기반으로 한 영상감시 외에 출입통제, 침입탐지 등으로 사업을 다각화하고 있습니다. 도시 방범에서부터 도로, 공항, 항만, 산업시설, 군사보호구역 등에 이르기까지 현대인의 안전과 행복을 책임지는 역할을 수행해 오고 있습니다. ※ 미주지사 직접 고용이며, 한국 본사와 무관한 채용입니다. (파견직 아님) 담당업무 채용직무 : General Affair & Faility Coodinator The General Affair/Facility Coordinator will undertake day-to-day office and clerical duties to support the organization. The GA/Facility Coordinator will perform a number of administrative support and customer service tasks to ensure efficient operation of the office environment. The duties include offering clerical support across the organization. - Direct visitors to the appropriate person and office - Order Main office and HITE Kitchen with coffee, cups, etc and keep inventory of stock - Act as support person for new hire employees and the CFO to arrange travel, hotels, transportation needed, and any special requests - Receive, sort and distribute daily mail/deliveries - Send out packages via UPS - Submit work orders with building management for any issues that arise at HVA office - Liaison with cleaners and building management to ensure office, lunch room and HITE are clean - Manage inventory of new hire welcome kit (backpack, tumbler, planner, pen) and prepare new hire welcome kit for on-site orientation - Assist HR team during new hire onboarding orientation to order, set up and clean up lunch. - Order business cards for new hires during onboarding orientation - Order nameplate for office-based new hires prior to start date - Post local purchase invoices to SAP - Perform other administrative/clerical receptionist duties as needed 채용형태 - 인턴 12개월 근무지역 - 미국 뉴저지 우대조건 - Proficiency in Microsoft Office Suite - Hands-on experience with office equipment (e.g. fax machines and printers) - Solid written and verbal communication skills - Multitasking and time-management skills, with the ability to prioritize tasks - Physical Demands: - While performing the duties of this job, Receptionist will typically be in an office setting - The physical demands for this position include, but are not limited to, standing, sitting, walking, lifting, carrying, reaching, handling, kneeling, crouching and bending - 면접 시, 영어 실력을 매우 중시하는 기업임 (여행 시, 일상소통이 원활한 정도의 중급 지원 불가, 중-상급 이상 가능) 근로조건 - 연봉 : 한화 약 5,400만원~6,600만원 내외 ($19~$23/hrs, 환율에 따라 상이할 수 있음) - 월~금 주 40시간 근무 (09:00~17:30) - 중식 회사 제공 - 건강보험 회사 제공 - 16 PTO days 제공 (Paid time off) - 해외정착지원금 500만원 수령 가능 (한국산업인력공단 지원) 진행절차 1. 지원/접수 접수문의 아이씨엔그룹(주)는 미국인턴 전문 에이전시입니다. ※ 파견직이 아닌 해당기업 미국현지법인 직접고용으로 근무하게 됩니다. ※ J-1비자로 입사하며 비자발급비용 개인부담입니다. ☎ 지원문의 : (유선) 02-3445-4278 (메일) icngroup@icncareer.com ✏ (신청서 제출 : https://forms.gle/TVkc8knomHkrfrXq9) |
학력
대학졸업(4년) 이상(졸업예정자 가능)
급여
면접 후 급여 결정, 회사 내규에 따름
근무시간
주 5일(월~금) 09:00 ~ 17:30
근무지역
해외 (미국 뉴저지)
접수기간
2024-07-05 ~ 채용 시 마감
접수방법
홈페이지 지원
전화번호
0234454278
이메일
icngroup@icncareer.com