마감 53일 전

[미국인턴/캘리포니아] Profes NWFS(d.b.a Cargo Alliance Service) 항공 수출입 부문 채용
[미국인턴/캘리포니아] Profes NWFS(d.b.a Cargo Alliance Service) 항공 수출입 부문 채용
기업형태
중견기업
접수기간
2024년 08월 14일(수) ~ 2024년 11월 13일(수)
모집직무
무역/유통
채용인원
0명
회사위치
해외
근무지역
해외
홈페이지
정보없음
지원방식
접수페이지

상세내용

Profes NWFS

(d.b.a Cargo Alliance Service)

Address:  47375 Fremont Blvd Fremont, CA

Website : https://www.cas-world.com

“ As a global logistics management company, we, Cargo Alliance Service, plan and coordinate the movement of goods through the world. Our goal is to provide business solutions to support our customers with a broad offering of global transportation resources in speed, efficiency and accuracy that can maximize your supply chain’s performance.  ”  

모집안내

◾ 채용부문 : Air Import

◾ 근무시작일 : 2024년 1월 이후~

◾ 근무기간 : 12개월 이상

◾ 근무시간 : 09:00A.M ~ 18:00P.M (1hr lunch)

◾ 급여 : $20/an hour

◾ 연 환산급여 : 약 $40,320/ a year (주 40시간 52주 근무 기준 이며, 주말 및 공휴일 over time 근무에 따라 변동 가능)

◾ 급여 외 보상 : 1년 병가 5일


Job Description

The intern will receive hands-on training in product logistics management by observing and shadowing the supervisor and the department members in company's daily logistics tasks described below.

In this phase, the intern should learn how to manage various logistics related tasks by acquiring knowledge and skills for coordinating shipment and dispatching related tasks.

The intern will gain knowledge of shipment documents, tax treaties, tariffs, penalties, and American logistics procedures; ability to understand the business environment and relations with port authorities, vendors and related businesses; ability to manage company data, and prepare reports and statements; skills in analyzing business records and troubleshooting the data.

The intern will manage the company and its policies and procedures in the delivery of products and service; take part in general procurement and order processing; communicate and coordinate tasks with shippers/recipients, freight forwarders, customs brokers and company's associates to ensure timely arrival of the shipment orders; ensure accurate processing, distribution and filing of contracts and related documents; communicate contractual administration responsibilities to vendors; prepare shipping documentation and communicate with shipping agents; create invoices, receipts, billing reports, financial statements and general reports.


전형절차

◾ 문의 신청서 제출(구글폼)

◾ 비자발급 가능 여부 검토 후 개별 전형/기업 안내 실시

◾ 전달받은 이력서 작성 후 회신(첨삭진행)

◾ 기업 서류/ 화상 면접전형 진행

◾ 합격자, 미국 스폰서기관 인터뷰 (회사-지원자 간의 보증을 해주는 미국 국무성 지정 기관, 별도 안내예정)

◾ 주한미국대사관 인터뷰 (별도 안내예정)

◾ 출국/출근


접수기간

채용 시 마감

㈜커리어랩스는 지원자에게 알선비나 기업 매칭에 따른 비용을 받지 않습니다.

⋇ 파견직이 아닌 「합격기업 소속」으로 근무하게 됩니다. 

⋇ 비자 발급비용은 본인 부담입니다.

 

☎ 지원문의: Tel. 031-8027-9060 / Email : hr@careerlabs.co.kr

✏  신청서 제출:  https://forms.gle/JDniMmJnRN39ESU56

자세한 내용은 반드시 해당 홈페이지 또는 직접 문의를 통해 안내 받으세요.

AD


기업문화 엿볼 때, 더팀스

로그인

/