마감 59일 전

[미국인턴/시카고] K&G Customs Service 경영사무 부문 채용
[미국인턴/시카고] K&G Customs Service 경영사무 부문 채용
기업형태
중견기업
접수기간
2024년 08월 21일(수) ~ 2024년 11월 20일(수)
모집직무
무역/유통
채용인원
0명
회사위치
해외
근무지역
해외
홈페이지
정보없음
지원방식
접수페이지

상세내용

K&G CUSTOMS SERVICE INC

Address : 900 E HIGGINS ROAD ELK GROVE VILLAGE, ILLINOIS

Website: http://www.kgchb.com

“ K&G Customs Service, Inc. is a national permit holding Customs Brokerage firm. Having a national permit gives us the ability to clear goods at various customs ports throughout the United States. Having licensed brokers at key positions gives us the ability to offer expert services to our clients. We strive to provide exceptional customer service at the most competitive rates available. We are large enough to handle well-established firms with specific needs, yet are small enough to consult first-time importers and give one-on-one attention to areas of concern. .”
 

모집안내

◾ 채용부문 : International Trade Intern - Management Support 

◾ 근무기간 : 12개월 

◾ 근무시간: 09:00AM ~ 18:00PM (1hr lunch)

◾  급여: $18 / an hour 

◾  연 환산급여: 약 $37,440 / a year (주 40시간 52주 근무 기준 이며, 주말 및 공휴일 over time 근무에 따라 변동 가능)

◾  급여 외 보상 : 점심 제공 (if working in office), Paid Time Off (1 hour accrued for every 30 hours worked, up to 40 hours accrued in a year) 


Job Description

  •  Record and analyze data using Quickbooks and Microsoft Office products (Excel, Word, PowerPoint)
  •  Generate Profit and Loss performance reports using Microsoft Office Excel and present to upper management
  •  Assist in maintaining accurate and updated accounting records of AR and AP
  •  Monitor daily emails in English via Gmail
  •  Communicate effectively with customers and vendors in English via Gmail and telephone
  •  Receive, review, print, scan, store, and retrieve financial documents using a combination of paper and cloud storage via Google Drive and Microsoft OneDrive
  •  Retrieve documents using company-provided software and reconcile with existing documentation
  •  Participate in team meetings (virtual or in-office) as needed
  •  Collaborate with the Operations Department to ensure timely and efficient ways of documentation
  •  Collaborate with the Operations Department to optimize cost-saving opportunities
  •  Set objectives and goals with the team and constantly find ways to improve work processes 
  •  Assist in managing office supplies, inventory, and equipment necessary for daily operations
  •  Provide general administrative support, including but not limited: to managing meetings, handling correspondence, ad hoc reporting, and other projects as assigned by upper management
  •  Adhere to safety protocols to meet COVID-19 guidelines and maintain a clean and organized workspace


전형절차

◾ 문의 신청서 제출(구글폼)

◾ 비자발급 가능 여부 검토 후 개별 전형/기업 안내 실시

◾ 전달받은 이력서 작성 후 회신(첨삭진행)

◾ 기업 서류/ 화상 면접전형 진행

◾ 합격자, 미국 스폰서기관 인터뷰 (회사-지원자 간의 보증을 해주는 미국 국무성 지정 기관, 별도 안내예정)

◾ 주한미국대사관 인터뷰 (별도 안내예정)

◾ 출국/출근


접수기간

채용 시 마감

㈜커리어랩스는 지원자에게 알선비나 기업 매칭에 따른 비용을 받지 않습니다.

⋇ 파견직이 아닌 「합격기업 소속」으로 근무하게 됩니다. 

⋇ 비자 발급비용은 본인 부담입니다.

 

  지원문의: Tel. 031-8027-9060 / Email : hr@careerlabs.co.kr

  신청서 제출: https://forms.gle/n6PqiFqinMr2AsgQA

자세한 내용은 반드시 해당 홈페이지 또는 직접 문의를 통해 안내 받으세요.

AD


기업문화 엿볼 때, 더팀스

로그인

/